2 Icon 6A840185-0766-4EA7-A0F1-D354DB1A63C1@3x calendar B4F93828-96F8-4437-8CF6-80599DC64A39@3x Icons/32x32/Checkmark-circle-2 Icons/24x24/Down Icons/24x24/Left Icons/24x24/Right Icons/24x24/Up Icons/32x32/Euro 06. Icons / Hide-password 2C590C06-90E1-4A9B-92FB-4E0AAFECDDFE@3x Icons/32x32/Gauge Icons/32x32/Leaf Loep 73D37533-9543-40A2-B01F-747B439E090F PVpaneel 1537E9F1-32E4-40F1-A0CF-C6E137D84DFB@3x reacties 84F88D51-93B4-4DBF-A66C-67FFCA35A637@3x A48A0A54-2715-43CE-8952-A3CB33BD32BB@3x Icons/32x32/Toon ToonApp YouTube-icon-dark Icons/32x32/Checkmark-circle-2 Icons/32x32/Euro Icons/32x32/Gauge Icons/32x32/Leaf Icons/32x32/Toon Icons/24x24/Down Icons/24x24/Left Icons/24x24/Right Icons/24x24/Up Icons/24x24/Up
Na de Eneco wielertour, binnenkort de Eneco isolatietour

Energieproducent en –leverancier Eneco toert door Vlaanderen met uniek aanbod voor dak- en spouwmuurisolatie

Eneco geeft deze maand het startsein voor haar eerste Vlaamse isolatietour. Met dit uniek project wil Eneco, samen met partner Insaver, een interessant aanbod voor dak- en spouwmuurisolatie tot bij de gezinnen thuis brengen. Net voor de winter zal Eneco 21 verschillende gemeentes in Vlaanderen bezoeken. Daarna volgen er nog een tiental. De isolatietour past binnen de duurzame strategie van Eneco, dat sinds 2011 naast elektriciteit en gas ook een aantal duurzame energiediensten aan particulieren aanbiedt.

Eind deze maand start Eneco samen met isolatiepartner Insaver aan haar tour door Vlaanderen. Op een reeks van info-avonden in tal van Vlaamse steden en gemeenten, zal Eneco geïnteresseerde gezinnen laten kennismaken met een interessant aanbod voor dak- en spouwmuurisolatie. Tegen het einde van dit jaar zullen Eneco en Insaver 21 gemeentes bezocht hebben met hun isolatie-aanbod. De eerste info-avond gaat door op 30 september 2015 in Beveren-Waas.

Isoleren? Een goed idee!

Een goede isolatie betekent minder energieverlies. Dat is voordelig voor de portemonnee én voor het milieu. Bovendien zijn er, om het fiscaal voordeel nog interessanter te maken, tal van isolatiepremies verkrijgbaar. Dat maakt dat de investering in isolatie door een gemiddeld gezin op 3 à 4 jaar tijd volledig kan terugverdiend worden. In 2015 komt men bovendien in aanmerking voor een belastingvermindering van 30% voor de uitgave voor een dakisolatie.

Eneco doet er tijdens zijn isolatietour echter nog een schepje bovenop, met een extra korting voor spouwmuurisolatie (15% voor Eneco-klanten en 10% voor niet-klanten) en dakisolatie (10% voor klanten en 5% voor niet-klanten).

Eneco, samen voor duurzaam

Met deze Vlaamse isolatietour kiest Eneco weer resoluut voor een persoonlijke aanpak. Duurzame energie kan volgens Eneco enkel decentraal en samen met de gezinnen gerealiseerd worden. “Duurzame energie is meer dan alleen kijken naar de productie van energie. Belangrijk is ook dat we gezinnen bewust maken van hun energieverbruik en samen met hen bekijken hoe we verdere besparingen kunnen realiseren. De goedkoopste energie is nog altijd de energie die je niet verbruikt,” aldus Christophe Degrez, CEO van Eneco België.

Praktisch

Het parcours van de isolatietour, de voorwaarden voor het kortingsaanbod en nog meer informatie is te vinden op www.isolatietour.be.

Over Insaver

Insaver is een bedrijf dat gegroeid is uit oprechte interesse in het verbeteren van de energie-efficiëntie van particuliere woningen. De zaakvoerders van Insaver delen dezelfde visie aangaande groene energie en het reduceren van energieverbruik.Insaver werkt samen met verschillende bedrijven die deze visie delen en vanuit een oprechte overtuiging werken aan het verbeteren van de ecologische voetafdruk van Vlaamse gezinnen en bedrijven. Insaver beschikt over een ATG Certificaat, een voorwaarde om premies te ontvangen van de Vlaamse Overheid. Bovendien is Insaver ook erkend installateur van Knauf Supafil isolatiemateriaal.